FAQ's
Onze veel gestelde vragen database.Als u hieronder niet het antwoord op uw vraag vindt, stuur ons dan een e-mail of start de Live Chat en wij proberen u zo goed mogelijk te helpen.
Hoe hoog zijn de portokosten?
Hoe is jullie test in vergelijking met een bloedtest?
Mijn haar is geverfd, heeft dit effect op het resultaat?
Hoe verkrijg ik een haarmonster?
Wat is er inbegrepen bij mijn test?
Wat als ik niet tevreden ben?
Wij zijn trots op onze 99,6% klanten-tevredenheid. Echter, als u niet tevreden bent met een van onze diensten, gelieve ons rechtstreeks te contacteren via e-mail of livechat zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen bij het oplossen van eventuele problemen.
Mijn haar is erg kort, kunnen jullie de test dan uitvoeren?
Hoeveel haar moet ik aanleveren?
Slechts een kleine hoeveelheid – 5 individuele strengen haar. Wij hebben geen massa’s haar nodig.
Ik heb nog niet eerder iets via het internet gekocht, hoe kan ik er zeker van zijn dat jullie de test uitvoeren?
Waarom zijn jullie prijzen zo laag?
Zijn er enige extra kosten die ik moet betalen?
Kun je een test uitvoeren op dieren?
Waar worden de testen uitgevoerd?
Alle tests worden verwerkt in ons testcentrum in het Verenigd Koninkrijk. Zodra het haarmonster daar is ontvangen, ontvangt u binnen 7 werkdagen erna uw resultaten.
Hoe bestel ik een intolerantietest bij jullie?
Tests kunnen online besteld worden via deze website met behulp van onze veilig afrekenen. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren via onze live chat. 24 uur per dag van maandag t/m vrijdag.